زلزله 5 میلیونی...

قضایا از جایی شروع شد که رئیس جمهور تصمیم گرفت 5 میلیون نفر از جمعیت تهران کم کنه! (خوب اصولا کنترل تهرانی ها که اکثریت آنها به رنگ سبز علاقمندند، بدون خشونت و زندان، واسه این دولت خیلی سخته...)

بعد گفتن حالا چه بهانه ای بیاریم که این 5 میلیون محترمانه برن! همه تو فکر چاره بودن که ییهو یکی از علمای بزرگ تهران پس از تحقیقات علمی عمیقی! گفت: چون تهرانی ها خیلی گناه می کنند و توبه هم نمی کنند، به زودی زلزله می آید... و اینگونه بود که همه ی دولت جهت آرامش هرچه بیشتر مردم این مساله را زرت و زرت همه جا هی مطرح کردن. بعد هم اومدن واسه اونایی که از تهران میرن جایزه گذاشتن که، هر کی بره حقوقش 2 برابر میشه! بعد برای هیجان بیشتر، یکدفعه یک آماری دادن که طی 5 سال گذشته روزانه بین 20 تا 50 زلزله خفیف در تهران رخ میده! بعد پدر زلزله شناسی ایران هم گفت تلفات انسانی زلزله در تهران 10 برابر زلزله هائیتی خواهد بود! این در حالیست که هنوز مادر زلزله شناسی ایران هیچ اظهار نظری نکرده!!
پس تهرانی های عزیزی که پول دوست دارن، تهران رو ترک کنن و برن تو شهرستان ها هی بچه هم تولید کنن! چون رئیس جمهور بعد از کم کردن جمعیت تهران با شعار2 تا بچه بسه مخالفت کرده و گفته می خواد جمعیت رو زیاد کنه که واسه اونم جایزه 1 میلیون تومانی گذاشته...!!
بهر حال تکلیف ما مشخص نشد که الان تلاش کنیم جمعیت رو کم بکنیم یا زیاد بکنیم...!
* کاریکاتور از حسین صافی









۶ نظر

دلاوری گفته...

سلام- آقای احمدی نژاد که میگه مردم خیلی باهوش هستند پس چرا با این حرف هایی که میزنن مردم نادان فرض میکنن

Unknown گفته...

...nice one

شیرین گفته...

تظاهرات زن های ایرانی و انگلیسی با لباس های لختی با حال تر از حرفای اینا بود<

:) گفته...

:)

khashayar گفته...

salam omidvaram movafagh bashid. be omide irani baraie hame

ناشناس گفته...

shoji ghazaia az kheili ghabl shoru shode . be tartib rou mikonand